dinsdag 26 juli 2011

Verrassing!

Bedankt trouwe lezers dat jullie in grote getalen ons blog lezen en het lezen van jullie reakties is elke keer weer leuk. (keep's the spirit going)

Vandaag hadden we voor Tycho een verrassing gepland staan. Hij liep van alles te verzinnen maar wat wij verzonnen hadden zou die toch niet gaan raden.
Dus op naar de verrassing, na ons ontbijt op ons teras bij de pool, (live is good)
rijden we naar Celebration (marker 10). Zelfs toen we voor de deur stonden had Tycho het niet geraden. Er stonden namelijk fietsen buiten en geen segway's.
De verrassing was goed geslaagd, Tycho was helemaal HAPPY. Na een korte uitleg en proefrit gingen we voor een private segway tour oppad. (kosten $45.00 p.p, voor 70 min bij zetours, Kissimee)
Bij de proefrit had ik al spijt als haren op mijn hoofd, wilden eigenlijk gelijk opgeven, maar oke ik laat me natuurlijk ook weer niet kennen, als die kleine het kan moet ik het toch ook kunnen (durven)
Of ik even op de sagway door de deur naar buiten wilden rijden, ye right.
Op weg dan maar, ik rijd op mijn gemak achterop, gaan jullie maar hoor, ik volg wel op mijn gemak! Het rijden ging goed, dat was het probleem ook niet, maar de angst dat ik niet kon stoppen, was het grootst.
We reden eerst een stuk over de 192. Vervolgens staken we de weg over naar Celebrations. Hier hebben we een aantal nature trails gereden. Hier zagen we een aligator op z'n gemak in het water liggen.
We vervolgen onze weg richting de mainstreet van Celebrations, onderweg krijgen we leuke weetjes te horen over Celebrations. Aan onze helm hing een walkie talkie.
(wisten jullie bijvoorbeeld dat je volgens de regels in heel Celebrations zowel binnen als buiten niet mag roken?)

We vervolgen onze weg weer terug naar de 192 en terug naar het beginpunt.
Het was een super leuke ervaring, hoewel ik het wel doodeng vond, Tycho vond het helemaal super en had grote schik. Michel ach ja die was al ervaren op het gebied van segway's en reed met 2 vingers in z'n neus :-)
Het is vandaag redelijk strak blauw en dus warm 35 graden, we rijden terug naar de villa. Voor de lunch hebben we hotdogs en voor de middag blijven we lekker bij het zwembad.



Tja en na lunch komt avondeten. Wat zal het gaan worden. We zijn al 2 dagen in Orlando en hebben nog geen Pixie Dust gehad, waar kan je dat beter doen dan in Down Town Disney. Dus op naar DTD eerst lekker een broodje gegeten bij Earl op Sandwich, ik heb de Tuna Melt ontdekt (erg lekker) en ga er hier dus ook voor. Michel de Hawai en Tycho de P & J. And now hit the stores. Alle winkeltjes worden met een bezoek vereerd. Bij de Art Gallery kopen we 2 posters 1 voor Tycho en één voor ons toon is gezet. In de grote disney winkel volgen nog een aantal aankopen. We zijn dus goed geslaagd.

En een bezoekje aan DTD zonder ijsje bij Giardelly's kan natuurlijk niet dus 3 chocolade dipped cone's met voor Tycho cookie dough voor Michel Strawberry en voor mij Strayberry Cheesecake. Zo sluiten we een heel geslaagde dag af genietend van ons ïjsje".
Tot morgen weer, dan gaan we Busch Gardens

8 reacties:

Anoniem zei

Dat was weer een zeer geslaagde en voor Tycho zelfs een verrassende dag in Orlando.

Hebben jullie zaterdagmiddag (dat is toch de dag waar je nu over schrijft ?) geen last gehad van regen ? Wij waren op het vliegveld even bang dat we niet konden vertrekken ivm dreigende thunderstorms.

Nou ik ga snel verder lezen, want ik zie dat jenog meer updates hebt geplaatst.

Greetz,
Patrice

Hannie zei

Gaaf, die segwaytour, denk dat mijn zoon dat ook leuk vind.
Volgende keer gaan we dat ook maar eens doen.
Have fun!

Rick, Sunshine State zei

Wij vonden dit ook een hele leuke tour, heel veel plezier in Bush Gardens!!

Needmagic zei

Wat stoer van jedat je dan toch doorgaat.
Ik zou het er ook niet op hebben.

Tycho helemaal blij natuurlijk,wat ontzettend leuk.



Veel plezier!

Anita zei

Het lijkt mij ook best even eng op zo'n ding, maar wel een super ervaring. De foto's zien er mooi uit. Dit was echt een superdag.
Heel veel plezier in Busch Gardens.
Groetjes
Anita

Twinmom1995 zei

Wat en lef, geen idee hoe hard die dingen gaan maar het lijkt mij ook best eng.
Bushgardens wordt ook vast erg leuk.
Heel veel plezier.

Donald Duck zei

Was weer een heerlijke dagje geneietn vor jullie, leuek segway tour, zwembadje, bush gardens, enz.

Marja en Tony zei

Dat is nog eens een leuke verrassing zeg, ik ben blij dat het goed ging, over een paar dagen sta ik in jou schoenen en gaan wij ook die tour ondernemen, ik ben benieuwd...