dinsdag 12 juli 2011

Brr...........

Vandaag ben ik, helaas, weer betijds wakker rond 5 uur. We willen wel betijds rijden maar ik denk niet dat de mannen het in dank afnemen als ik ze wakker maak. Dus we liggen nog wat de draaien tot 7 uur en dan is het toch wel tijd. We ontbijten lekker buiten, hoewel de tempratuur niet echt warm is, voor daar. We stellen tom in en daar gaan we.
We maken nog 1 stop in Zion waar de mannen een korte trail van 1 mile lopen naar canyon overlook. Gezien mijn hoogtevrees ben ik beneden gebleven, dit bleek achteraf maar goed. Er werd vrolijk gemeld nou konden we tenminsten snel doorlopen :-)



Ik spot nog een groep "berggeiten" die op hun gemak liggen te zonnen/grazen.

We vervolgen onze weg naar Bryce. Tegen de middag rijden we op het hotel aan. Het is er redelijk druk maar de kamer is al klaar. We eten onze subway broodjes op die we vlak voor het hotel hadden gekocht.


De middag staat gepland voor bryce NP. Wanneer we weg willen begint het te regenen. Nu kan je het park gelukkig voor een gedeelte vanuit de auto bekijken en wanneer we er uit moeten is het gelukkig weer droog. Wel is het (nog steeds) "koud" rond de 65 a 70F.

We bekijken velen overlooks, welke adembenemend zijn, maar er komen erg donkere wolken aan, ook horen we het donderen in de verte. We besluiten de geplande hike niet te doen vanwegen het weer. Ook begint het weer te regenen. Helaas valt de middag hierdoor letterlijk in het water. Voor Tycho ook weer een meevaller want nu gaan we zwemmen. Het hotel heeft namelijk een binnenbad!








We komen meerdere keren herten tegen, een moeder met 3 jongen, helaas kreeg ik deze niet op de foto.

Voor het avondeten hebben we allemaal niet zo heel veel trek en halen in de "camping" winkel voor ieder een broodje en spullen voor het ontbijt van morgen.
Vanavond halen we nog een ijsje en daarmee zullen we de dag weer afsluiten. Morgen rijden we naar Page. Hopelijk trekt het weer, weer iets aan want temp onder de F80 hebben we niet ingepland.

5 reacties:

Rick, Sunshine State zei

Ja de foto's gezien helemaal goed, het ziet er allemaal mega mooi uit. Wij genieten lekker mee hoor!!!

Rick & Mandy

2theusa/Christa zei

Mooie foto's erbij geplaatst. Wat een prachtige reis zijn jullie aan het maken. Nog veel plezier, voor het vervolg.

Groet Christa

Hannie zei

Leuke reis. Wij hebben vorig jaar bijna hetzelfde rondje gemaakt. kan me nog herinneren dat het in Bryce toen ook koud was.
Veel plezier nog!

Needmagic zei

Voor mijn gevoel hebben jullie daar al vaker slecht weer!
Maar hier is het ook noodweer geweest en nu de komende 4 dagen veel regen en wind duswij hebben herfst en nullie hebben Amerika :)

Veel plezier!

Groetjes JAT

Ryan en Hannah zei

Wat een prachtige plaatjes weer, ondanks het weer.
Het blijft een prachtig stukje aarde daar. Ook de hotelkamer ziet er goed uit.

Hopelijk klaar het weer wat op (en sturen jullie ook wat onze kant op).

Veel plezier nog!