dinsdag 2 augustus 2011

Nog een dag met een bergs tintje.

Vandaag, wanneer, we de lamellen openen is het nog grauw. Geen blauw plekje te bekennen. De temperatuur is wel 30 graden dus we mogen niet mopperen (en dat doen we dus ook niet) We ontbijten lekker bij de pool. Voor Tycho een chocolade muffin en voor voor ons de blueberry muffin. Voor de vitamientjes nemen we er een glas jus d orange bij. We hadden nog 1 outlet op ons lijstje staan en omdat het niet zonnig is, is dt wel een lekkere optie. En ach, we offeren ons wel op hoor voor een dagje shoppen. De premium outlet aan de international drive wordt het. Ik wil nog graag uggs kopen en die hebben ze daar. Ook wil Tycho nog adidas gympen dus dat gaat weer goed komen vandaag. Helaas niet voor mij maar wel voor Tycho. De uggs die ik wilden hadden ze niet in mijn maat (dejavous)voor andere kan ik niet echt slagen. Houden we weer ruimte over in de koffer van ander dingen. Wel slaagt Tycho voor de adidas gympen die hij in Las Vegas al had gezien. Helemaal blij dus. Ook bij Nike doen we weer goede zaken. Voor de lunch rijden we naar de cheesecake factory bij de Mall of Milenium. En deze keer gaan we ook echt voor cheese cake (Tycho niet want die houdt helemaal niet van taart, jullie mogen 1 keer raden wat hij wel heeft gegeten)Ik neem de white chocolade macademiumnuts en Michel lime rasberrycream.

Wat was die weer lekker, kreeg hem zelfs niet helemaal op!
We shoppen nog wat rond in de Mall en kopen nog bij Macy's een tas voor mij en voor Tycho een rugzak en spijkerbroek.
Rond half 4 zijn we uit geshopt en roepen we in koor: Hit the Pool!
rond zessen kleden we ons om want we hebben ook vandaag een bergse date. Ook Tycho z'n vriendje van school zit momenteel in Orlando. Hiermee hebben we afgesproken bij de Outback. Onze eerste ontmoeting met Outback was niet bijzonder te noemen. Maar we proberen het nog een keer. Het was super gezellig en de mannen vermaken zich kostelijk.

Maar Outback staat nog steeds niet op onze lijst van toppers. Het was beter dan vorige keer maar niet bijzonder of anders dan vele andere "ketens" in Amerika. De mannen nemen weer afscheid van elkaar.

2 reacties:

Needmagic zei

Wij delen het met jullie..outback is niets!
Alles smaakt het zelfde daar.
Nee ik kan dan ook veel andere restaurants bedenken waar ik dan zou willen eten.
Goed dat je meteen je blog afmaakt!
Ik krijg het thuis niet meer voor elkaar.

Twinmom1995 zei

Wat leuk voor Tycho dat hij zijn vriendje heeft gezien zo ver van huis. Jammer dat de Outback niet zo beviel.
Wij vonden het de eerste keer wel lekker.