vrijdag 15 april 2011

Hebben jullie dat nou ook?

Heimwee naar de states? Dat begint bij mij meestal als de dagen langer worden en de tempraturen oplopen. Je zomer kleding wordt stiekem gepast, want tja je weet maar nooit of je ze nog past (dit jaar geen probleem, althans niets is te klein. Ik ben van de winter 16 kg afgevallen).
Maar dat zijn de momenten dat ik ga denken aan al het lekkers/leuks wat Amerika te bieden heeft. We fantaseren over onze dag indeling gaan we wel naar disney of toch maar niet. Hoeveel ijsjes zullen er worden gegeten bij Cold Stone/giardelly's. En de supermarkten, oo zo veel om over te fantaseren. Nou hebben we dit jaar de mazzel dat Michel half mei voor de baas nog een klein weekje naar philadelhia mag. Er kan dus vast een boodschappenlijstje worden opgemaakt voor de Target voor de specifieke amerikaanse boodschappen om al wat vroeger in hogere sferen te komen.
Giardelly chocolade, chocolade shell voor over het ijs, minnie marshmello's, peanut m&m's (alles in mate want anders zitten die 16 kg er zo weer aan).
Stiekem zijn we al onder de 100 dagen grens gezakt, nog 84 dagen and counting.

7 reacties:

2theusa/Christa zei

Ja hoor, heel herkenbaar. Doordat het lekkere weer gaat het steeds meer kriebelen om weer op vakantie te gaan. Maar ja, we moet nog even geduld hebben...
Groet Christa

Twinmom1995 zei

Hier ook precies hetzelfde.
Eigenlijk begon de heimwee al toen we net een week terug waren.

Patrice zei

Waarom denk je dat wij in de mei vakantie gaan ;-) Dat is pure heimwee. Aan het eind van de winter is bij mij de heimwee altijd het grootst. Dus ja ik herken het helemaal wat je omschrijft.

Wel lekker dat je mannetje nog even naar de States mag voor de baas. Zou je niet mee gaan ?

Rick, Sunshine State zei

Ik heb het ook heel erg, dit jaar gaan we naar de Ardennen en pas eind September naar Florida.

Dat moet ik volgend jaar echt anders doen ;-)

Dus heimweee hmmmm ja zekers ;-)

Martin, Richard, Linda en Lisa zei

Ja wij kennen dat gevoel van heimwee ook heel erg goed, als we daar de laatste dag weggaan begint het al als we op de terugweg zijn naar het vliegveld MCO.
Als je weer thuis bent en je ziet iets van Florida in het nieuws zou je zo weer terugwillen.

Wij gaan over 44 dagen, maar we lopen ons al maanden erop te verheugen.

Sterkte met het aftellen

Karla zei

Ik heb alweer heimwee als ik 2 dagen in Nederland ben. Wij gaan dit jaar pas weer eind november dus we moeten nog even doorbijten. Leuke blog om te lezen.

Ryan en Hannah zei

Wij hebben ook echt een enorme heimwee naar de states. wij hadden het inderdaad ook al op het moment dat we thuis waren. Vorige keer gingen we ook direct bezig met inpakken voor een verhuizing en verbouwing, dus dat was wel erg hard ;-)

Hopelijk gaat het volgend jaar lukken om die kant weer op te gaan.